【前夜祭】FINAL FANTASY XV -FF15- No.718 [無断転載禁止]©2ch.net

■ このスレッドは過去ログ倉庫に格納されています
>>45翻訳版も置いておくぞ

[–]lucied13[S] 6ポイント 1日前
thanks. i rated it an 8 after i finished the story and was excited for the end game content but after doing all hunts and most side quests i give it 7.

ストーリー終えた時点では8点つけたよ。面白かったからね。
でもサブクエとモブハント終えた今なら7点かな。

most of the side quests go fetch this and go kill this (the monsters are palettes) the side quests arent that exciting except for a couple of them.
the hunts are mostly different color swap or higher level ones than normal.

サブクエはモンスター倒すだけだし、
いくつかを除いては退屈だったね。
モンスターも色違いか普通のやつのレベル上げただけだし。

there are some unique ones that are cool but in general its the same monsters over and over.
even the big monsters that look different act like the smaller version of them and dont do anything different. as i said there are some cool ones still.

個性的でイカした奴もいたけど、
基本同じモンスターばっか。
ザコのデカイ版なんて、ザコとは違うモーションすると思うじゃん?
全く一緒なんだよw

the world itself is great and very nice to look at but is kinda empty overall when i compare it to a game like xenoblade
i feel it doesn't have enough wild life and should have had more in it.

オープンワールドは綺麗で見てる分にはいいんだけど、
ゼノブレと比べるとスカスカだね。
木々とか動物とか少ないし、もっと凝れただろうと。

dungeon design is what is best in the game most of the dungeons are really good and enjoyable and cant think of something bad about them.

ダンジョンは最高。
このゲームの中で一番面白いのがダンジョンw
まあ文句なし。

for me 7 is still a good score and will still recommend people to buy it if the above doesn't really matter much to them (i skipped talking about story on purpose).

俺的に7は高評価だし、
上の事が気にならないなら買って損はないよ。
(ストーリーについては聞かないでくれ……)

■ このスレッドは過去ログ倉庫に格納されています