Powered by our custom-designed processor leveraging the latest Zen 2 and next generation RDNA architecture from our partners at AMD, Xbox Series X will deliver hardware accelerated ray tracing and a new level of performance never before seen in a console.
According to the designer, Xbox Series X currently has the upper hand in terms of power, but the PlayStation 5 offers a more comprehensive tool set. He also notes that neither kit is final.
There's still much we don't know about the next generation of console hardware and while the prospect of Zen 2 CPU cores, solid state storage, ray tracing and 2x the graphics power of Xbox One X sounds awesome, 4A reckons there's more to come. "I am more excited for not yet publicly revealed things,"
Borderlands 3およびGears of War 5のオーディオデザイナーから、Microsoft、Dolby、および当社のミドルウェアパートナーとのコラボレーションが どのようにヘッドフォンを別の世界への多次元ゲートウェイに変える空間サウンドで革命を起こしたかについて学びます。 参加者は、オーディオデザインパイプライン(Project Acoustics)と、新世代のXbox本体の専用ハードウェアアクセラレーションとの関係について深く掘り下げます。 0720名無しさん必死だな (ワッチョイ 7fee-Nz9x)2020/02/23(日) 16:24:26.32ID:H5no61lP0 スレが糞穏やかになってて草 分かり易すぎるw 親元が静かになると子分も真似るな 0721名無しさん必死だな (ワッチョイ 6f43-L8iH)2020/02/23(日) 16:32:09.66ID:z06aulES0 2月にPSミーティングやるとか言ってないしとか主張し始める新テクスレにワロタw 0722名無しさん必死だな (アウアウウー Sae7-A6HL)2020/02/23(日) 17:14:47.24ID:4GhNcuN3a>>719 Attendees will dive deep into the audio design pipeline (Project Acoustics) and the relationship to dedicated hardware-acceleration on newer generation Xbox consoles.
consolesって複数形になってるのは、やはり2モデル発売されるということか? 0723名無しさん必死だな (アウアウウー Sae7-A6HL)2020/02/23(日) 17:16:48.78ID:4GhNcuN3a いやしかし、nextじゃなくてnewerだから、次々世代も含んでのことかな 0724名無しさん必死だな (スップ Sd1f-BCrA)2020/02/23(日) 17:30:13.80ID:FmpCU8pBd>>723 そんな感じだよね 0725名無しさん必死だな (ワントンキン MM9f-JYYV)2020/02/23(日) 17:37:23.02ID:st9hZlDGM これか https://www.gamesindustry.biz/articles/2020-01-17-microsoft-goes-all-in-on-the-evergreen-platform >18 to 24 months after the first Series X console appears, we should expect an updated model
Xbox One Xは山の一番上にあります。 事実上、レトロなポートである1440pの出力解像度はやや欠けているように見えますが、実際には、4倍の解像度ブーストと完全にロックされた1秒あたり60フレームが得られ、このバージョンはポールポジションになります。 おそらく当然のことながら、次にPS4 Proが続きます。 もちろん、同じ1440pの出力がありますが、 フレームレートは、最も激しいシーン(および、奇妙なことに、一人称バイザーシーン)で少し不安定になる可能性があります。 ベヨネッタと同様に、フロントエンドの出力解像度を切り替えると、レンダリング出力が1080pに低下し、すべてが修正されます。