https://www.eurogamer.net/digitalfoundry-2024-rise-of-the-ronin-ps5-tech-review
>PS5 is capable of perfectly locking to 60fps either, though some modes get much closer than others.
>PS5 のどのモードも 60fps に完全にロックできるわけではありませんが、一部のモードは他のモードよりもはるかに近くなります。

>Instead, the graphics mode offers an upgrade to image quality, as it runs at a dynamic 1512p. That's a visible step up over the dynamic 1152p target used for the performance and RT modes, though in truth all modes rarely hit their target resolution. The graphics mode normally hits 1152p, the RT mode manages 810p to 900p and the performance mode is often 936p. In short, for the sharpest image and fewest FSR2 artefacts, the quality mode is your best bet
>代わりに、グラフィックス モードは動的な 1512p で実行されるため、画質がアップグレードされます。これは、パフォーマンス モードと RT モードで使用されるダイナミック 1152p ターゲットを上回る目に見える進歩ですが、実際にはすべてのモードがターゲット解像度に達することはほとんどありません。グラフィックス モードは通常 1152p に達し、RT モードは 810p 〜 900p を管理し、パフォーマンス モードは多くの場合 936p です。