In a recent interview with Gamekult, Aonuma explained that, while Monolith assisted with graphics design and other elements in Skyward Sword, their role in Breath of the Wild was focused on topographic arrangements for the game’s vast open world.
Here’s Aonuma’s full comment about Monolith’s involvement:
“On Skyward Sword, Monolith had mainly helped us on graphics design and other artistic elements. Even though we could have asked them for help on the technical side, we realized their way of making games was completely different from ours and we didn’t have much to learn from them on this installment, since we were almost doing two different jobs. On the other hand, for Breath of the Wild, we’ve been assisted by level designers used to large game areas, in order to make topographic arrangements.” 0172名無しさん必死だな2018/11/06(火) 22:01:54.06ID:eUSNLHHEM>>94 その通り 0173名無しさん必死だな2018/11/06(火) 22:02:02.36ID:JXppsa730>>126 なんだったら今年の春くらいから完成しててずっとデバッグしてそう 0174名無しさん必死だな2018/11/06(火) 22:02:13.76ID:Go8nUWFt0>>5 まあプロジェクトとかの定期採用だったらもうちょっと報酬あってもよいとは思う。 0175名無しさん必死だな2018/11/06(火) 22:07:09.08ID:Go8nUWFt0>>67 まあ売上や利益波あるから慎重だろ。 人手いる時も波あるみたいだから常時いたらもて余すし。 0176名無しさん必死だな2018/11/06(火) 22:11:57.18ID:Go8nUWFt0>>128 賃金解雇は日本さっさとやったほうがよいよな〜。それだったら正社員採用してだめなやつだけ解雇でよいのに。。。 無能公務員が解雇怖いから法案でないんかな?? 0177名無しさん必死だな2018/11/06(火) 22:19:15.07ID:YRxz9wQR0>>94 お払い箱覚悟な 0178名無しさん必死だな2018/11/06(火) 22:24:22.85ID:a0cC2Ozp0 やっとswitch版ゼルダが出るのか それともまた次世代機と縦マルチにするのか 0179名無しさん必死だな2018/11/06(火) 22:28:06.03ID:ZbAaHRU40 エンジン流用で2年、2019年で出るという考えは甘いですか? 0180名無しさん必死だな2018/11/06(火) 22:32:55.47ID:7oX8W7kD0 早くて20年末やろ