https://www.eurogamer.net/digitalfoundry-2023-f1-23-a-huge-technical-upgrade-ps5-series-x-s-pc-tested
>Series S is an interesting one, as it has all of the same quality settings and RT features as on PS5 and Series X, and all of the same compromises too. However, the game does run at a lower resolution, with a 1080p target that holds up reasonably well with the game's temporal anti-aliasing (TAA). In RT areas, dynamic resolution scaling is again used, but the game remains close to 1080p even in the most challenging menu sequences.
>シリーズ S は、PS5 やシリーズ X と同じ品質設定と RT 機能がすべて備わっており、同じ妥協点もすべて備えているため、興味深いものです。ただし、ゲームは、ゲームのテンポラル アンチエイリアス (TAA) に十分耐える 1080p ターゲットを使用して、より低い解像度で実行されます。RT エリアでは、動的な解像度スケーリングが再び使用されますが、最も困難なメニュー シーケンスでもゲームは 1080p に近いままです。

F1 23 – PS5 vs Xbox Series X/S vs PC – Is Ray Tracing on Console Viable?
https://youtu.be/DVakUY6lqj8